Kategorie

BYDGOSZCZ - www.wdomowychcenach.pl/bydgoszcz

lub mailem całodobowo bydgoszcz@wdomowychcenach.pl

lub telefonicznie (w godz. 7-22) 602 - 740 - 856

 

LUBLIN - www.wdomowychcenach.pl/lublin

lub mailem całodobowo lublin@wdomowychcenach.pl

lub telefonicznie (w godz. 7-22) 534 787 231 

 

TORUŃwww.wdomowychcenach.pl/torun

lub mailem całodobowo torun@wdomowychcenach.pl

lub telefonicznie (w godz. 7-22) 602 - 740 - 856

 

 

Informujemy Klientów, że warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail do potwierdzenia przyjęcia do realizacji, które zostanie potwierdzone drogą elektroniczną. Dane osobowe są chronione i nie są pod żadnym pozorem udostępniane jakimkolwiek podmiotom.

 

Prezentowane produkty umieszczone na zdjęciach mogą nieznacznie odbiegać wyglądem od rzeczywistości. Zamówienia poprawnie złożone będą potwierdzone elektronicznie.

 

W przypadku niejasności związanych z zamówieniem pracownik sklepu będzie kontaktować się z klientem telefonicznie (w przypadku trudności z kontaktem zamówienie po 4 dniach zostanie anulowane).

 

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z oświadczeniem o znajomości Regulaminu sklepu i jego przestrzeganiem, wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych klienta na potrzeby sklepu, ale tylko w celu realizowania dostaw (zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy z dnia 29 VIII 1997r.)

 

Jeżeli zamówienie zostało potwierdzone, zamawiający nie może takiego zamówienia zmodyfikować.

 

Zamówione produkty są pod wskazany adres i we wskazanym przedziale czasowym. Odchylenia czasu dostawy ± 1 godzina.

 

Dostawa jest bezpłatna, niezależnie od wartości zakupów, z zastrzeżeniem, że ignorowane są zamówienia formułowane w sposób oczywisty złośliwie lub dla żartu.

 

Klient - nabywca powinien sprawdzić przy odbiorze zamówionych produktów  czy przesyłka jest zgodna z zamówieniem, a także czy produkt nie został uszkodzony podczas transportu (sprawdzenie to musi się odbyć w obecności dostawcy).

 

Po odbiorze towaru produkty należy przechowywać w warunkach chłodniczych w temperaturze od + 2 st C do + 7 st C.

 

Reklamacje produktów przyjmowane są telefonicznie, e-mail lub w rozmowie osobistej z kurierem. Reklamacja jest rozpatrywana na podstawie dowodu zakupu - rozpatrzenie reklamacji następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty jej wpłynięcia.